Graviditet

Tips till dig med foglossning

– I samarbete med Training For Pregnant –

Jag fick problem med foglossning runt vecka 21 och ju längre in i graviditeten jag kom desto svårare blev det för mig att gå ut och gå. Och så mycket energi som promenader ger mig kändes det mindre kul att inte kunna ta mig ut. Tills min barnmorska rekommenderade stavar till mig. Jag var nog ganska lik min mormor när jag var ute och gick men känslan av att inte ha ont under en promenad var värt allt. 

Kläder från Training For Pregnant. Använd koden MELLBERGWELLNESS så får du 15% på ordinera priser.

Så om du har problem med foglossning så rekommenderar jag dig att testa stavar om du har möjlighet. Det är inte säkert det hjälper för dig men om du liksom jag älskar att promenera så är det värt ett försök. Tyvärr fick jag tipset i v. 34 så jag hann inte gå med dem så länge. Och när jag var i slutet drömde jag om långa barnvagnspromenader istället.

Har du eller har du haft foglossning? Har du några bra tips?

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.